+420 739 057 446 info@fyziolucie.cz

Pánevní dno

„Budu Váš osobní fyzioterapeut v těhotenství i po porodu“

V těhotenství a po porodu prochází tělo tělo ženy řadou změn a ne vždy si dokáže s těmito změnami samo poradit. Nedojde­li k dostatečné adaptaci či spontánní úpravě nastalých změn, následkem jsou ochablé břišní svaly a jejich rozestup, oslabené pánevní dno, špatné držení těla či nevhodné pohybové stereotypy, bolesti zad nebo únik moči.

Aby jste se cítila fit a byla spokojenou maminkou, stačí opravdu málo. Třeba několik návštěv u mě v ordinaci nebo u Vás doma.

Jak Vám můžu pomoci a co se naučíte?

• odstraním vaše problémy s únikem moči
  • naučím vás správné manipulaci s miminkem
  • ukážu vám, jak urychlit zavinování dělohy
  • navrhnu a povedu terapii u rozestupu (diastázy) břišních svalů
  • ukážu vám, jak správně pečovat o jizvu po císařském řezu
  • naučím vás správně aktivovat pánevní dno
  • odstraním vaše bolesti zad, šíje, dokonce i migrény
  • pomůžu vám zpevnit povolené bříško po porodu
  • naučím vás zdravému držení těla
  • povolená bříško po porodu
  • pomohu vám zlepšit fyzickou kondici

Základní informace, než mi zavoláte.

Bude-li setkání probíhat u mě v ordinaci v Praze, podívejte se prosím na ceník. V případě, že se chcete setkat v pohodlí Vašeho domova, dojedu za Vámi v čas, který si společně domluvíme. Není problém se domluvit na víkend nebo na večerní hodiny, kdy už může pohlídat tatínek po práci či už budete mít jistotu, že miminko spinká. 🙂 Nemusíte nikam jezdit, já přijedu za Vámi s lehátkem a veškerými pomůckami.

FYZIOTERAPIE  DÉLKA  CENA (Kč)
vyšetření pánevního dna + terapie 90 minut 1.500,-
Každá další terapie 60 minut 1.200,-
 KYNESIOTAPING
kinesiotaping, lymfotaping dle aplikace a spotřebovaného materiálu

Co byste ještě měli vědět o pánevním dnu?

Maminky první týdny a měsíce soustředí veškerou svoji pozornost na miminko a většinou jim nezbývá téměř žádný čas na sebe. Proto se zpočátku malé obtíže postupně stávají trvalým diskomfortem projevujícím se například únikem moči nebo bolestmi zad.

Většinou pak ke mně maminky přicházejí až po delší době ­ i rok, dva po porodu, kdy už je bolesti zad limitují v každodenním životě a v běžné péči o dítě a domácnost. Ruku v ruce jdou bolesti zad a únik moči s přibývající váhou miminka. Je velký rozdíl, pokud zvedáte tříkilové miminko, nebo patnáctikilové batole. 🙂

A čím větší zátěž je kladena na pánevní dno, tím horší jsou projevy spojené s jeho oslabením. Pak už se nejedná o občasné bolesti zad, ale o permanentní bolest spojenou s omezením pohybu, neuniká už jen pár kapek, když si popoběhnu nebo zakašlu, ale k úniku dochází pravidelně i během běžných denních aktivit.

CHCETE SI REZERVOVAT TERMÍN TERAPIE?

Počet roků praxe

Počet absolvovaných kurzů